Tuesday, August 16, 2011

Gitu-gini cuti semester yang panjang ini..

cuti sem yg panjang ni, aku konon² nk carik duit lebih (takkan nak mintak duit mak bapak agy kot), maklumlah cuti 4 bulan kn...


plan aku bulan pertama nk lepak² dlu, maklum la ader lg balance 3 bulan kn...dlm pale PK smpt nk cari keje nieh..siang² lepak uma, memalam g lepak luar dgn member² lama aku..almost hari² kot, balik kul satu or dua or tiga pagi...dah mcm org takde wawasan lak.. :P



Firstly, aku keje kat stesen minyak cengkerang dkat² area rumah aku..
  • kat sni, supervisor dia mmg best, ni aku puji...tp, tang pekerja dia nieh mmg tak sdap dilayan lah..
  • dia buat org feel cm bodo² je..adohh...pk² balik boley naek darah aku nieh..
  • tang bos lg lah...keje nak ngamuk je...dtg, belek² keter dia, cuci, then tros balik..hahaha
  • aku bergelumang dgn minyak selama sebulan je..haha
Secondly, aku keje sambilan kat hotel kat bandar...cuma beberapa hari jer..
  • yg ni, hotel depan lido, mmg best...tip top..tade yg aku tak berkenan, cara dia bg arahan, cara dia handle pekerja, semua cun..asalkan kita buat kerja kita dah...
  • aku keje sni cuma 3 hari je..

Third, haaa..ini pny keje aku tak expect langsung boley dpt...keje jual modem internet..dkat shopping complex area umah aku..
  • ini pny keje ok, aku wat silap byk kali, tp supervisor tade marah pape pn..
  • yang tak bestnyer, aku asyik kene campak merata² tmpt je..
  • tp, kalau aku tak kene campak, ak stay je, keje aku maen game sambil tggu customer dtg je lah...smpi org jual insuran kat sebelah naik fed up tgk aku ngadap game aje..
  • aku keje sini dlm sbulan stengah je...


No comments:

Post a Comment